اطلاعات تماس

تهران - خیابان آفریقا - کوچه کمان - پلاک 10

24/7 در دسترس هستیم

فرقی نمی کند که مدیر یک کسب و کار باشید یا ادمین شبکه های اجتماعی، قطعا افزایش قالور اینستاگرام برای تمامی کاربرانی که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند جذاب است. اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است که در ایران نیز کاربران بسیار زیادی دارد، این شبکه اجتماعی سال ها است که با تغییرات در نحوه نمایش پست ها نتایج خود را برای کاربران بهبود می دهد اما این تغییرات همیشه به نفع کسب و کارها نیست. تنها روش اصولی و اساسی برای تضمین نمایش بهتر شما در اینستاگرام شناخت و همراهی با الگوریتم های این شبکه اجتماعی محبوب است، از این رو در ادامه برخی از روش های افزایش فالور که با سیاست ها و الگوریتم های اینستاگرام همخوانی دارند را برای شما آماده کرده ایم که با رعایت آن ها می توانید فالورهای خود را افزایش دهید.

تولید محتوای منظم

اینستاگرام بیشتر از هرچیزی به میزان تعامل کاربران با پست های شما اهمیت می دهد، در نتیجه اگر به فکر افزایش فالور اینستاگرام خود هستید باید همواره تلاش کنید بیشترین تعامل ممکن را از کاربران خود دریافت کنید. یکی از بهترین و اثبات شده ترین روش ها برای افزایش تعامل با کاربران تولید محتوا به صورت منظم است. اگر ساعت و روزهای پست گذاری شما در اینستاگرام مشخص باشد کاربران می دانند که چه زمانی باید پیج شما را برای مشاهده محتوای جدید چک کنند. از این طریق شما تعامل بیشتری از کاربران خود دریافت خواهید کرد و هرچه تعامل بهتری از کاربران گرفته باشید اینستاگرام پست شما را به افراد بیشتری پیشنهاد می دهد و احتمال به اکسپلور رفتن شما نیز بیشتر می شود؛ در نتیجه همواره برنامه ای منظم برای انتشار محتوای خود در نظر بگیرید و طبق آن عمل کنید تا نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید.

اعتماد سازی را فراموش نکنید

اگر صاحب کسب و کاری هستید که به کاربران خود خدمات و یا محصول ارائه می کنید حتما می دانید که شما تنها نیستید. در دنیای امروز خیلی کم پیش می آید که کسب و کاری با ایده ای کاملا بکر در اینستاگرام شروع به فعالیت کند و در زمینه کاری خود رقیب نداشته باشد، حتی اگر جزو این دسته از کسب و کارها نیز باشید باید بدانید که احتمالا پس از مدتی کسب و کارهای مشابهی که از شما الگو گرفته اند به وجود خواهند آمد. زمانی که برای یک دسته از کسب و کارها انتخاب های زیادی برای کاربران وجود داشته باشد بهترین راه برای تمایز از رقبا و افزایش فالور های پیج اینستاگرمتان اعتماد سازی است. شما می توانید اقدام به تولید محتوای نتایج استفاده از خدمات یا محصولات خود و محتوای رضایت مشتریان خود کنید. مطمئن باشید که اگر این محتواها واقعی باشند پس از مدتی اعتماد کاربران را به خود جلب خواهید کرد و نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده خواهید کرد.

به تعاملات کاربران واکنش نشان دهید

برای رشد یک کسب و کار هیچ چیز مهم تر از یافت کاربران وفادار نیست، کاربران وفادار می توانند بهترین بازاریابی را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام دهند و همواره در کنارتان باشند اما به شرطی که قدر تعامل آن ها را بدانید. برای اینکه کاربران وفادار خود را حفظ کنید و اجازه ندهید دلسرد شوند و در عین حال کاربران وفادار جدیدی پیدا کنید هیچ چیز مهم تر از این نیست که به آن ها نشان دهید زحماتشان را می بینید و بهشان اهمیت می دهید. سعی کنید همواره با کاربران خود تعامل خوبی داشته باشید، پاسخشان را به خوبی بدهید و از آن ها تشکر کنید، کامنت و پیام آن ها را لایک کنید و نظرات آن ها را بدون پاسخ نگذارید.


administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *