اطلاعات تماس

تهران - خیابان آفریقا - کوچه کمان - پلاک 10

24/7 در دسترس هستیم

چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم؟ چه نکاتی باعث میشود در اینستاگرام بیشتر دیده شویم؟ این ها سوالاتی هستند که قطعا هر کسب و کاری که در اینستاگرام فعالیت می کند و بسیاری از کاربران عادی حداقل یکبار از خود پرسیده اند. اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی درمیان ایرانیان به شمار می رود و از این جهت دیده شدن در آن برای بسیاری از کسب و کارها اهمیت بالایی دارد. همانطور که می دانید یکی از بهترین روش ها برای افزایش بازدیدکنندگان در اینستاگرام این است که پست ها و محتوای بیشتری از شما در اکسپلور اینستاگرام به نمایش درآید. اگر شما هم دوست دارید در اینستاگرام بهتر دیده شوید این مقاله برای شما آماده شده است، با ما همراه باشید تا نکات ورود به اکسپلور اینستاگرام را برایتان شرح دهیم.

استراتژی های موثر در ورود به اسکسپلور اینستاگرام

برای اینکه بتوانیم وارد وارد اکسپلور اینستاگرام شویم باید استراتژی های متععدی را مورد استفاده قرار دهیم، همچنین استراتژی های شما باید با شناخت خوبی از الگوریتم اینستاگرام طراحی شود. شناخت الگوریتم ها و نحوه کارکرد اینستاگرام می تواند یک گام کلیدی در پیشرفت پیج شما باشد، با این حال چند استراتژی کلیدی وجود دارند که استفاده از آن ها می تواند کمک زیادی برای نمایش پست شما در اکسپلور داشته باشد:

  1. تولید محتوای مرتبط و با کیفیت: مهم ترین قدم برای پیشرفت شما در اینستاگرام تولید محتوای با کیفیتی است که از نظر مخاطبانتان مفید و جذاب باشد. چنین محتواهایی تعاملات خوبی از کاربران می گیرند و الگوریتم اینستاگرام نیز همواره به دنبال محتوایی است که از کاربران تعامل خوبی گرفته باشد.
  2. استفاده از هشتگ های موثر و مرتبط: برخلاف تصور غلطی که درمیان کابران وجود دارد استفاده از هشتگ های فراوان هیچ کمکی به دیده شدن محتوای شما نمیکند. هشتگ ها راهی برای دسته بندی و معرفی موضوع پست شما هستند و در صورتی که از هشتگ های فراوان با موضوعات متعدد استفاده کنید اینستاگرام متوجه هشتگ گذاری نامناسب شما خواهد شد. بهترین روش استفاده از هشتگ های جذاب و پربازدید مرتبط با محتوای پست شما است که می تواند به دیده شدن بهتر محتوای شما کمک کند.
  3. زمان بندی انتشار محتوا: انتشار محتوا در زمانی که کاربران شما فعال هستند می تواند باعث افزایش تعاملات با محتوای شما و در نتیجه احتمال اکسپلور رفتن بیشتری همراه شوند. از این رو بهتر است کاربرانتان را بررسی کنید و ساعاتی را که بیشترین تعداد کاربران شما فعال هستند را بیابید تا براساس آن ها محتوایتان را منتشر کنید.
  4. الگوریتم اکسپلور را بشناسید: شاخت دقیق الگوریتم های اکسپلور و دانستن معیارهای اینستاگرام برای نمایش پست شما در اکسپلور می تواند مهم ترین نکته برای شما باشد. از این رو در ادامه به بررسی دقیق معیارهای اینستاگرام برای نمایش پست در اکسپلور میپردازیم.

معیارهای اینستاگرام برای نمایش پست در اکسپلور

برای اینکه محتوای خود را به نحوی آماده سازی کنیم که وارد اکسپلور اینستاگرام شود بهتر است بدانیم اینستاگرام چه محتوایی را برای اکسپلور مناسب می داند و اصلا با چه معیاری درمورد نمایش پست های شما در اکسپلور تصمیم گیری میکند. برخلاف تصور بسیاری از افراد میزان دیده شدن شما در اکسپلور ارتباطی زیادی با میزان فالورهای شما ندارد، بلکه با میزان تعامل کاربران با پست های شما مرتبط است. تعامل به معنای هراقدامی است که کاربر در مواجهه با پست شما انجام دهد (لایک، کامنت، اشتراک گذاری و ذخیره).

همچنین عامل دیگری که در بررسی تعامل در اینستاگرام وجود دارد این است که کاربر محتوای شما را به صورت کامل مشاهده کرده است یا نه؟ برای مثال اگر محتوای ویدئویی درج کرده اید آیا کاربر آن را تا انتها مشاهده کرده یا نه؟ یا اگر پست چند اسلایدی ساخته اید آیا کاربر تمامی اسلایدها را مشاهده کرده است؟ اینستاگرام الگوریتم دقیقی برای محاسبه میزان تعامل کاربران دارد، هرچه میزان تعامل کاربران با محتوای شما بیشتر باشد اینستاگرام محتوای شما را به افراد بیشتری نمایش می دهد. به بیان دیگر هرچه در انتخاب محتوا جذابیت و کاربرد آن برای کاربر را بیشتر در نظر بگیرید شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور اینستاگرام خواهید داشت.


administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *