اطلاعات تماس

تهران - خیابان آفریقا - کوچه کمان - پلاک 10

24/7 در دسترس هستیم

امروزه حضور آنلاین در فضای دیجیتال برای کسب و کارها اهمیت بسیار زیادی دارد. اینستاگرام نیز به عنوان محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان یک محیط جذاب و ایده آل برای حضور کسب و کارها است که می تواند کمک فراوانی در دیده شدن آن ها داشته باشد. با این حال امروزه با وجود پیج های فراوان در اینستاگرام و رقابت بالا در انواع زمینه های شغلی باعث شده است که تنها حضور در این شبکه اجتماعی کافی نباشد و کسب و کارها به دنبال راه هایی برای دیده شدن هرچه بیشتر پیج اینستاگرامی خود باشند. اگر شما نیز جزو این کسب و کارها هستید و به دنبال راهی برای بیشتر دیده شدن پیج خود میگردید این مقاله برای شماست. یکی از بهترین روش ها برای دیده شدن بیشتر پیج شما میتواند ثبت پیج در گوگل باشد که باعث می شود زمانی که کاربر در گوگل جستجو می کند پیج شما را نیز در نتایج مشاهده کند. با ما در ادامه همراه باشید تا روش های ثبت پیج در گوگل را برایتان شرح دهیم.

اطمینان از عمومی بودن پیج

اولین قدم برای شناسایی پیج شما توسط گوگل و پیشنهاد آن به کاربران این است که وضعیت نمایش محتوای پیج خود را برروی حالت عمومی (Public) قرار داده باشید. توجه داشته باشید که پروفایل هایی که برروی حالت خصوصی (Private) قرار دارند در نتایج جستجوی گوگل ظاهر نمیشوند.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در بیو پیج

برای اینکه پیج خود را برای نمایش در موتور جستجوی گوگل بهینه کنید یکی اقدام مهم استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در توضیحات (بیو) پروفایل اینستاگرام است. این کلمات کلیدی را باید به نحوی انتخاب کنید که بازتاب دهنده فعالیت، محصولات و یا خدمات شما باشند.

ایجاد ارتباط در میان سایت و اینستاگرام

در صورتی که کسب و کار شما سایت نیز دارد، ایجاد ارتباط میان سایت و اینستاگرام از طریق قرار دادن لینک سایت در اینستاگرام و بالعکس می تواند ارتباط سایت و اینستاگرام شما را به گوگل نشان داده و اعتبار پیج اینستاگرام شما را در گوگل افزایش دهد.

استفاده از Google My Business

سایت Google My Business محلی جهت معرفی کسب و کارها در گوگل است که باعث نمایش بهتر در نتایج جستجو برای کاربران میگردد. برای ثبت پیج در اینستاگرام بهتر است کسب و کار خودتان را در گوگل مای بیزنس ثبت کنید و در بخش اطلاعات تماس لینک پیج اینستاگرام خود را نیز ثبت کنید. این کار کمک فراوانی به دیده شدن پیج شما در گوگل خواهد کرد.

ایجاد و به اشتراک گذاری منظم محتوا

گوگل همواره به کیفیت و نظم در انتشار محتوا اهمیت ویژه ای می دهد. انتشار منظم پست هایی که جذابیت بالایی برای کاربران دارند نه تنها به افزایش بازدید شما در اینستاگرام کمک می کند بلکه باعث می شود گوگل نیز پیج شما را به کاربران بیشتری پیشنهاد دهد. هرچه محتوای شما با نظم مناسب تری بارگزاری شوند اعتباری که گوگل به پیج شما می دهد بیشتر خواهد بود و در نتیجه در نتایج جستجوی گوگل بیشتر به کاربران پیشنهاد خواهید شد.

انتخاب موضوعات پر سرچ

برای اینکه محتوای شما در نتایج جستجوی بیشتری مشاهده شود بهتر است در زمان انتخاب موضوع پست های خود به سراغ موضوعاتی بروید که سرچ بیشتری دارند و برای کاربران جذابیت دارند. برای اینکار می توانید از سرویس Google Trend نیز کمک بگیرید که آمار بسیار خوبی از کلمات کلیدی پر سرچ در کشورها به شما ارائه می دهد.


administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *